I sitz sit 28 Minute im Chäller, starr uf dä Bildschirm wie en verdammte idiot. “Ei Minute”, seit s’Gerät, aber die einzig Minute isch länger als min ganze verschissnige tag. Ich bi scho drümal fasch gange, mues dringends ufs WC, han mis ganze Handy leer gsrollt und die huere Maschine zeigt immer no: 1 MINUTE. Das isch kei Countdown, das isch psychologischer Terror. Waterboarding für Geduldigi. Ich wart da une wie en Tubel, während d Trommle inne no es geheims Bonus-Level spielt. Und bim schriibe gahts plötzli zack ferti tütatütatüta. Figg di Anyway, hebed en schöne, s isch immerhin chüel im chäller submitted by /u/Sea-Snow6764
Originally posted by u/Sea-Snow6764 on r/BUENZLI
You must log in or # to comment.
