Original Reddit post

Sälü, ich sueche nach Wanderige woni chönnt mache bevor dassi mis Krüzband im Knüü gang gah operiere. - Ich bin letztens vo Kandersteg an Oeschinensee zum Unterbärgli, schwierigers Züüg möchti ungern wandere. Heit dr Ideene? Ich fahre kei Auto, nur ÖV. submitted by /u/eiger_exe

Originally posted by u/eiger_exe on r/Switzerland