Morge ehr Bünzlis Ha mer lang ond bräit öberläid, was mer chönd mache gäge die aktuelli Hitz.
- Arbeitszite apasse
- Klimaalage grundsätzlich erlaube. De hani die glorrich Idee gha, das mer d Schwiz chöntid in Gotthard ine zügle! Gem. Ussage vomene Boomer öber d Gotthardbunker, setti die ganz Schwiiz det enne ca. 17 mal Platz ha. Dä Typ hed mänge WK dete enne gmacht ond werds wösse. Paar Kollege heigids gar nömme gfonde… Anyway. Mer esch de aber in Sinn cho, das jedes mal wenn ich dur de Gotthard fahre im Tunnel uhuere heiss & schwül esch. Drom glaubi das esch au ned d lösig. Aber was wäri met “Tax the Sun”? Chömer ned eifach vo de Sonne Stüüre verlange wenns z.B. öber 25 grad esch? D Sonne hed AFAIK keis ikomme und mag sech die aktuelli Hitz so gar ned leiste. Gsehni öbbis ned oder beni werklech schlauer als jede einzel und alli zäme wo z Bärn hockid??? submitted by /u/fishbirne
Originally posted by u/fishbirne on r/BUENZLI
You must log in or # to comment.
