Original Reddit post

Ich muen morn früe uufstah und wür gern d’fänster offe lah zum mini wohnig chli abechüele. Aso bitte keis gehuupe hüt falls d’schwiiz gwünnt. Danke im vooruus für euii Rücksichtsnahm! En müede und liecht schwitzige bünzli submitted by /u/aluhut-akbar

Originally posted by u/aluhut-akbar on r/BUENZLI