Original Reddit post

Mr hend gad e Diskussion drüber gha, ob i dr einzig im Umfäld bi, wo cha eis Lied uf Dauerschleife losä. Schinbar scho. Was mi vrwunderet. Abr ab und zue, all paar Jahr mal, chunt es Lied, dass macht was mit mim zigerverfuultä Hirni. Wenns eu gliich gaht, chöndr ja mal eui “Ohrwürm” teile. Min aktuelle, sit ca. 2 Jahr mindestens, isch dä da ide Kommentär submitted by /u/Schpitzchopf_Lorenz

Originally posted by u/Schpitzchopf_Lorenz on r/BUENZLI